עלייתו ונפילתו של מגזין פלייבוי ומגזיני פורנו בכלל

עלייתו ונפילתו של מגזין פלייבוי ומגזיני פורנו בכלל

מספר מילים 345

כיום, מגזיני פורנו הפכו כמעט מיושנים. זה נובע בחלקו מעליית האינטרנט והפורנו הדיגיטלי, אך גם בשל השינוי הכולל ביחס החברתי לפורנוגרפיה. עכשיו, זה כמעט נתפס כצורה מיושנת של בידור, בהשוואה לעידן החדש של שירותי סטרימינג מקוונים. עם זאת, זה לא תמיד היה המקרה, ואת מגזין פורנו קלאסי, שיחק תפקיד חשוב מאוד בפיתוח של התעשייה. 

אולי מגזין הפורנו הידוע ביותר, וזה שהוא שם נרדף לתעשייה, הוא פלייבוי. המגזין נוסד בשנת 1953 על ידי יו הפנר, זכה להצלחה מסיבית ועד מהרה הפך למוביל בתעשיית הפורנו. המגזין הציג דוגמניות שער, ראיונות ואת אחד המאפיינים האיקוניים ביותר שלו, פלייבוי Playmates. דימויים פרובוקטיביים וסיפורים ארוטיים הותזו על דפיו, יחד עם ביקורות סרטים ומוזיקה. מהר מאוד היא הפכה לתופעה תרבותית אמריקאית. 

בעוד פלייבוי היה דומיננטי באותה תקופה, מגזיני פורנו אחרים החלו לצוץ גם כן. האסלר ופנטהאוז היו שניים מהשחקנים הגדולים האחרים בתעשייה וכל גרסה התמחתה במשהו אחר. Hustler, למשל, היה קצת יותר ריסקי ונועז והציג תוכן מפורש בניגוד לפלייבוי בסגנון הפין-אפ הקלאסי יותר. פנטהאוז היה דומה לפלייבוי, אם כי הוא גם הציג תמונות פחות לבושות והכתבות היו גזעניות יותר. עד מהרה החלו מגזינים אלה לצוץ בכל רחבי ארה"ב, כאשר התיאבון לבידור למבוגרים החל לעלות. 

למרות הפריחה הראשונית של התעשייה, הזמנים השתנו במהרה והמגזינים החלו לצאת מהאופנה. עבור פלייבוי, זה היה רגע דרמטי. לאחר שנים רבות של הצלחה, המניות בעסק החלו להידלדל ובסופו של דבר הוא סגר את המגזין שלו בשנת 2019. זה בעיקר בשל העובדה כי עם האינטרנט הגיע גישה לחומר חינם נערות ליווי, אשר היה את היכולת לנצל את הסטרימינג ואת הטלפון צ'אט בתוך שניות. 

בסך הכל, כתוצאה מהעידן הדיגיטלי החדש, מגזין הפורנו כמעט נעלם. פלייבוי מצהירה כי המשימה החדשה שלה היא "לפתח את המותג כך שיהפוך למשהו שחי בהרמוניה עם הזמן". עבור מגזין שפעם היה שם נרדף לתעשיית הפורנו, זהו סוף מריר-מתוק. אולי בשורה התחתונה גברים רבים מעדיפים לפנות אל סוכנויות ליווי כמו https://www.koreanconfidential.com/, במקום להתסכל בתמונות.

בעוד מגזינים רבים בתעשיית הבידור למבוגרים נאלצו להיסגר, השינויים מגיעים עם בטנה כסופה. עם האינטרנט, עכשיו קל יותר מתמיד לאנשים לגשת לפורנו ולהביע את עצמם בצורה שלא הייתה זמינה בעבר. התעשייה אולי לא תהיה כפי שהייתה פעם, אבל בהחלט יש לה פוטנציאל צמיחה גדול מאי פעם.

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים כמו סקס, זה לא יוצא מן הכלל. כפלטפורמה פתוחה המאפשרת שיתוף פעולה ותרומה, לוויקיפדיה יש פוטנציאל להיות משאב רב ערך למידע מדויק…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה שנעשה משחר ומתמיד ויש לו ערכים תרבותיים, דתיים ורגשיים משמעותיים ליחידים ולחברות. עם זאת, למרות שכיחותו, יחסי מין הם עדיין נושא לטאבו…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים ופרקטיקות אקזוטיות. עם זאת, טנטרה היא הרבה יותר מזה. זהו תרגול הוליסטי ורוחני שקיים כבר אלפי שנים, ושורשיו בהינדואיזם ובבודהיזם. טנטרה היא…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק