מה קורה כאשר אפל מציגה מוצרים חדשים

מה קורה כאשר אפל מציגה מוצרים חדשים

מספר מילים 295

זו כבר הפכה להיות מסורת שפעם בכמה חודשים חברת אפל, מהשמות הגדולים בעולם הסלולר, עורכת אירוע גדול ובו היא מציגה מוצרים חדשים, שירותים ושדרוגים. וכאשר האירוע הזה מתקיים כל העולם נושא את עינו ורוצה לראות מהם החידושים שאפל הביאה לשוק.

אבל האם חשבתם פעם כמה אנשים באמת משנים את סדר היום שלהם ומחליפים את הפעולות שהם בדרך כלל עושים, לצורך צפייה במסיבת העיתונאים של אפל? תובנות בעניין מגיעות אלנו דווקא מעולם הפורנו.

פורן האב, הוא אחד מאתרי הפורנו הידועים. מי מאיתנו לא צופה בפורנו. משם אנו תמיד לוקחים רעיונות לפני בילוי בדירות דיסקרטיות בבאר שבע. אבל זה כבא נושא אחר.

האתר מנטר באופן קבוע את תנועת הגולשים והוא מספק לנו תובנות מעניינות לבי האירועים של אפל.

אז מה קרה באירוע האחרון של אפל

בחודש ספטמבר האחרון חברת אפל ערכה את אותו אירוע מפורסם. האירוע התקיים ביום רביעי ואתר הפורנו החליט להשוות בין ניתוחי תנועת הגולשים בכל יום רביעי, לבין היום בו אפל ערכה את האירוע.

בדקות שלפני האירוע, התנועה אתר תאמה לממוצע של ימי רביעי. מכיוון שהאתר מסוגל גם לזהות את סוג המכשיר ממנו מגיעים הגולשים, הם הבחינו כי 15 שעה לפני תחילת האירוע כבר נרשמה ירידה בכמות הגולשים ממערכות IOS. כלומר אלו שיש להם עניין גדול יותר במוצרי אפל. כמות הגולשים ממכשירי אפל ירדה למעלה מ 4% כאשר האירוע החל. וזאת לעומת ירידה של 1.9% במכשירים האחרים.

הגולשים גילו עניין גדול במיוחד בשעוני אפל, וכאשר הוצג השעון החדש נרשמה ירידה דרסטית של 7.4%. גם משתמשי אנדרואיד הגיבו בצורה החזקה ביותר ברגעים אלו, אך שם הירידה עמדה על 3.4%.

כאשר אפל החלה להציג את הדגם החדש של אייפון 14 פרו, גולשי האנדרואיד החלו לאבד עניין וחזרו לצפות בפורנו. למעשה שיעורי הצפייה באותו רגע גברו על הצפייה הממוצעת. אך גולשי IOS המשיכו להיות מרותקים לאירוע. כמובן שבסוף האירוע גולשי אפל חזרו לפעילות האהובה עליהם….כעשרים דקות לאחר סיומו הייתה עליה של 5.1% בגולשי אפל.

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים כמו סקס, זה לא יוצא מן הכלל. כפלטפורמה פתוחה המאפשרת שיתוף פעולה ותרומה, לוויקיפדיה יש פוטנציאל להיות משאב רב ערך למידע מדויק וכולל…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה שנעשה משחר ומתמיד ויש לו ערכים תרבותיים, דתיים ורגשיים משמעותיים ליחידים ולחברות. עם זאת, למרות שכיחותו, יחסי מין הם עדיין נושא לטאבו ולעתים…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים ופרקטיקות אקזוטיות. עם זאת, טנטרה היא הרבה יותר מזה. זהו תרגול הוליסטי ורוחני שקיים כבר אלפי שנים, ושורשיו בהינדואיזם ובבודהיזם. טנטרה היא מילה…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק