מהו סקס טנטרי

מהו סקס טנטרי

מספר מילים 300

אנחנו שומעים הרבה את המושג סקס טנטרי, וזה תמיד נשמע כמו משהו מפתה. אך האמת שלא כולנו מבינים במה מדובר. אז נכון, אולי זוהי לא בדיוק הפעילות עבור בילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, אלא יותר משהו שתרצו לעשות עם בת הזוג.

כל גבר רוצה למצוא את הדרכים לספק את האישה שלו יותר טוב. אך בדרך כלל עיקר תשומת הלב היא לביצועים וכל מה שקשור למישור הפיזי של קיום יחסי המין. סקס טנטרי מנסה ליצור את החיבור ברמה יותר גבוהה, וליצור חדירה שאינה מיאה לפורקן.

נכון, זה עשוי להישמע לחלקנו קצת מוזר. הרי כל הרגעים הללו שבהם אנו מזיעים ונותנים חזק, זה בשביל להגיע לאותה תחושה משחררת. אבל מסתבר שמי שילמד לעשות סקס טנטרי יצליח להשיג חיבור רגשני ורוחני מסוג אחר. ושלא לא תבינו לא נכון, הטנטרה אינה נגד אורגזמות. ניתן להגיע לאורגזמה, אך במקום סקס של כמה דקות, תוכלו ליהנות מחוויה טנטרית של שעות. ודווקא זה מה שיביא לאורגזמות חזקות יותר וחיי מין מספקים יותר.

איך מתחילים

אז זהו, לא באנו לכתוב לכם משהו כמו המדריך לטנטרה ב 5 שלבים. אנו בטוחים שתוכלו למצוא ספרים והדרכה רבה באינטרנט, אך ככל הנראה תצטרכו למצוא מורים העוסקים בזה ומקיימים סדנאות סקס טנטרי לזוגות. אתם לא צריכים לחפש את זה בהודו, תוכלו למצוא את זה גם בארץ.

האם מדובר במשהו קשה? שימוש במילה קשה נראה לנו קצת לא מתאים. אך בכל זאת הדבר דורש איזה מאמץ על מנת לתרגל את הדברים אשר עשויים להיות שונים מהצורה שבה אתם רגילים לקיים יחסי מין. אל תחשבו שסקס טנטרי דורש מכם גמישות ויכולות אקרובטיות יוצאות דופן. זה יכול להתאים לכל זוג הרוצה לעבוד יחדיו על המיניות שלו.

מי שכבר ניסה הכל וחושב שהוא יודע הכל על סקס, מוזמן לבוא לגלות גם צדדים חדשים. סקס טנטרי ילמד אתכם כיצד להרגיש את בני הזוג במלוא מובן המילה. אתם תחוו יחסי מין הנמשכים שעות, ומקרבים בין בני הזוג ומשפיעים על כל מערכת היחסים.

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים כמו סקס,…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה שנעשה משחר…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים ופרקטיקות אקזוטיות.…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק