יש סיבה לחלום על הבית

יש סיבה לחלום על הבית

מספר מילים 309

אתה יושב עכשיו בצבא וחולם על בית. כבר שבועיים לא יצאת והמפקד אמר שאם לא יהיה בלט“ם השבוע אתה יוצא. אתה כבר מדמיין את הבישולים של אמא, את החברים ואת התחושה הביתית. אבל יש עוד משהו שאתה חולים עליו ורוצה לעשות בסוף השבוע – אתה רוצה לזיין.

אבל הבעיה שאין לך חברה, ושאתה חייל קרבי גם קשה לך למצוא בחורות. אבל הצורך בסיפוק מיני גובר על הכל. המזל שלך הוא שיש שפע של דירות דיסקרטיות בחיפה קריות והצפון.

סוף השבוע שלך קצר ואתה רוצה להספיק הכל, מזל שיש דירות קרובות ולא צריך לנסוע רחוק. גם לא צריך לבזבז את הזמן על דיבורים ובחורות במועדונים, אפשר לגשת ישר ולעניין.

ובדיוק כפי שאתה חולם על זה, יש גם נערות בדירות דיסקרטיות שיודעות שסוף השבוע מתקרב. הן יודעות שעוד רגע המוני חיילים יצאו לבתיהם ורבים מהם יגיעו לבלות איתן. הן מחכות לזה בקוצר רוח, הן מתות על חיילים והן עושות הכל על מנת לרצות את החיילים ששומרים על המדינה. גם הישראליות וגם התיירות מתות על חיילים חרמנים. אולי עכשיו הן כבר מגלחות את הכוס לכבודך.

כאשר תבוא לבלות איתן הן יעשו הכל על מנת לגרום לך להרגיש טוב. הן יעניקו לך טיפול של מלכים שימלא אותך במוטיבציה. הן יזרמו איתך ויעניקו לך בילוי כפי שאתה רוצה. הכוס שלהן יהפוך להיות הממלכה שלך, והשדיים שלהן יהיו הארוחה שלך. בדיוק כפי שאתה מת לכוס, גם הן רוצות להרגיש את הזין שלך… בפה… ובכל מקום.

אז למה שלא תהפוך את זה למציאות. כך כך פשוט לקבוע עם נערות ליווי ולקבל את כל מה שאתה רוצה. הן יגשימו לך את כל הפנטזיות ויעניקו לך בילוי מחשמל כפי שאתה רגיל לראות בסרטי הפורנו. אתה כבר יכול לתכנן את כל התנוחות והאקטים המיניים, הן לא יגידו לך לא.

אתה עומד להרגיש את כל הגבריות שלך, מתחזקת ומתחממת. אתה עומד להגשים את כל החלומות שלך בתוך הכוס שלהן. ואם אתה חרמן במיוחד, תוכל אפילו לבלות עם שתי נערות ולקבל סיפוק כפול. מסוגל לעמוד בזה?

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים כמו סקס, זה לא יוצא מן הכלל. כפלטפורמה פתוחה המאפשרת שיתוף פעולה ותרומה, לוויקיפדיה…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה שנעשה משחר ומתמיד ויש לו ערכים תרבותיים, דתיים ורגשיים משמעותיים ליחידים ולחברות. עם זאת,…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים ופרקטיקות אקזוטיות. עם זאת, טנטרה היא הרבה יותר מזה. זהו תרגול הוליסטי ורוחני שקיים…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק