הסרטן הפוגע בגברים

הסרטן הפוגע בגברים

מספר מילים 366

סרטן הערמונית הוא סוג נפוץ של סרטן אצל גברים. זה משפיע על הערמונית – בלוטה קטנה בצורת אגוז במערכת הרבייה הגברית המייצרת את נוזל הזרע המזין ומוביל זרע. סרטן הערמונית הוא סיבת המוות השנייה בשכיחותה בקרב גברים והיא הגורם השישי בגובהו למוות מסרטן בארצות הברית. בעוד אבחון מוקדם וטיפול יכול לעזור לשפר את הפרוגנוזה, סרטן הערמונית עדיין יכול להיות קשה לאבחון וטיפול. הכרת הטיפולים השונים יכולה להיות עזרה משמעותית במאבק נגד סרטן הערמונית.

הטיפולים העיקריים בסרטן הערמונית משתנים בהתאם לשלב ולאגרסיביות של הסרטן. בשלבים מוקדמים, הטיפולים הנפוצים ביותר יהיו ניתוח והקרנות. במקרים אלה, המטרה היא להסיר את הגידול הסרטני ולהחזיר את תפקוד הערמונית באופן טבעי ככל האפשר. ניתוח בסיוע רובוטי הוא אופציה עבור חלק מהגברים, אשר מציע פחות איבוד דם וצלקות עם תקופות החלמה קצרות יותר.

ניתן לשלב ניתוח, הקרנות וכימותרפיה גם לטיפול בסרטן ערמונית מתקדם. ניתן להשתמש בכימותרפיה כדי לכווץ את הסרטן כך שהניתוח יהיה קל ויעיל יותר או להרוג את כל התאים הסרטניים שנותרו לאחר ניתוח. עבור סרטן ערמונית בשלב מאוחר, טיפול הורמונלי משמש לעתים קרובות כדי להפחית את ההורמון הגברי טסטוסטרון, אשר יכול לתדלק את צמיחת סרטן הערמונית. טיפול הורמונלי הוא בדרך כלל טיפול בצורת גלולה על בסיס מתמשך, או שזה יכול להיות מנוהל עם זריקה, מדבקה, שתל, או ג'ל.

עם זאת, ישנן גם שיטות טיפול לא מסורתיות לסרטן הערמונית. טיפול בפרוטונים הוא צורה חדשה יחסית ומתפתחת של טיפול קרינתי, המשתמש בחלקיקי פרוטונים במקום פוטונים מסורתיים של קרני רנטגן. סוג זה של טיפול נחשב מדויק יותר להתמקד בגידולים עם דיוק, הפחתת כמות הקרינה המשפיעה על רקמות בריאות.

אפשרות נוספת היא אימונותרפיה, שהיא סוג של טיפול המסייע למערכת החיסונית של הגוף עצמו לתקוף את הסרטן. אימונותרפיה ידועה בעיקר כטיפול במלנומה, אך היא נחקרת גם לטיפול בסרטן הערמונית.

סרטן הערמונית יכול להיות מצב קשה לאבחון ולטיפול. החדשות הטובות, עם זאת, הן שעם אבחון מוקדם, ישנם טיפולים זמינים, החל מניתוח והקרנות ועד טיפולים חדשים יותר כמו אימונותרפיה וטיפול בפרוטונים. עבודה עם איש מקצוע רפואי יכולה לעזור לקבוע את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבור המטופל. עם טיפולים אלה, לעתים קרובות ניתן לשפר את הפרוגנוזה ולנהל את סרטן הערמונית טוב יותר.

מחקרים מראים כי גברים המרבים לקיים יחסי מין נמצאים בסיכון נמוך יותר. תוכלו לבלות עם נערות הליווי של ladystation.net ולא רק שיהנו גם תפחיתו את הסיכוי לחלות

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק