אוננות: פעילות מינית בריאה ומהנה

אוננות: פעילות מינית בריאה ומהנה

מספר מילים 517

אוננות, המכונה לעתים הנאה עצמית או גירוי עצמי, היא פעולה רצונית של נגיעה באיברי המין של האדם לצורך גירוי מיני והנאה. אוננות היא פעילות נורמלית וטבעית לחלוטין שחווים אנשים מכל המינים והנטיות המיניות. זוהי דרך בטוחה ובריאה לחקור את הגוף ולגלות מה מביא הנאה מינית. זהו גם חלק חשוב בלמידה כיצד לנווט ביחסים מיניים.

היסטוריה של אוננות

אוננות קיימת משחר האנושות. אמנות עתיקה כמו הפפירוס הארוטי של טורינו משנת 3000 לפנה"ס, כמו גם כתבי אריסטו, הם אזכורים של אנשים שעסקו בפעילות זו. לאורך הדורות היו דעות הן בעד והן נגד המנהג. במאה ה -17 פרסם הרופא השווייצרי סמואל-אוגוסט טיסו ספר שבו הוא מתאר אוננות כחטא וכי היא מייצרת "תשוקות חושניות מנוונות", המעודדות אנשים לנסות שיטות מוזרות כדי לדכא את הדחף שלהם לאונן, כגון אכילת כספית.

אתר מומלץ escort1.info
למרות דעות אלה, פרקטיקת האוננות המשיכה להיות מחובקת ומחובקת, כמו היום. במאה ה -19, זיגמונד פרויד טען כי אוננות יש מרכיב טבעי, להיות דרך בטוחה ובריאה להפחית את המתח המיני, ולשפר את הידע העצמי. השקפה פתוחה זו הביאה דעה חיובית יותר, וסייעה להפחית את הסטיגמה ולהגביר את הקבלה של התנהגות מינית נורמלית זו.

יתרונות בריאותיים

לאוננות יתרונות בריאותיים רבים. השפעות נוגדות דיכאון יוחסו לו, שכן הוא מפעיל את מרכזי העונג של המוח ומשחרר אנדורפינים, שהם כימיקלים המרימים את מצב הרוח ומספקים תחושה כללית של רווחה. זה גם עוזר עם הפחתת מתח, כפי שהוא יכול להפחית מתח ומתח שרירי הן בגוף והן במוח.

אוננות גם מסייעת ליצור מערכת יחסים בריאה עם הגוף והמיניות. ככל שאנשים נוגעים, חוקרים ולומדים על איברי המין שלהם ועל התגובה המינית שלהם, הם מרגישים יותר בנוח בעור שלהם. זה עוזר לאנשים להבין איזה סוג של גירוי מהנה עבורם ומה לא. ידע זה חיוני להעברת הצרכים והרצונות המיניים של האדם לבני זוג, ויכול לעזור להפוך את האינטראקציה המינית למספקת יותר.

מיתוסים על אוננות

לאורך מאות שנים, מיתוסים רבים נקשרו לאוננות. אחד המיתוסים הנפוצים ביותר הוא שאוננות תוביל לבעיות בריאות נפשיות ו / או פיזיות. עם זאת, טענה זו שקרית לחלוטין, שכן אין ראיות מדעיות התומכות בטענה זו. מיתוס זה הופץ ככל הנראה כדי להרתיע אנשים מלעסוק בפעילות, מכיוון שהיא נתפסה כבלתי מקובלת מבחינה חברתית. מיתוס האוננות המוביל לבעיות פיזיות או עיוורון, בפרט, היה בולט במאות ה -18 וה -19, עם זאת, הוא מופרך לחלוטין.

מיתוס נוסף הוא שאוננות לגברים יכולה להוביל לירידה בביצועים המיניים בעת התקשרות עם בן זוג. להיפך, אוננות יכולה דווקא להגביר את היכולת של הגבר לתפקד במיטה מכיוון שהיא עוזרת לו להבין את גופו ומה מסב לו הנאה. זה גם עוזר לשמור על יכולת הזקפה הגברית, אשר יכול להיות מועיל בשמירה על הבריאות והיכולת לפלוט במהלך יחסי מין שותפים.

מיתוס נוסף הוא שאוננות תוביל לאי פוריות. זה גם לא נכון, שכן לאוננות אין כל השפעה על הפוריות. למעשה, כמה מחקרים מצאו כי אוננות עשויה להיות השפעה חיובית על הפוריות בשל זרימת הדם מוגברת לתוך איברי המין ושחרור של הורמונים.

מסקנה

אוננות היא פעילות נורמלית ובריאה לחלוטין. זוהי דרך מצוינת להבין את הגוף וללמוד מה מרגיש טוב מבחינה מינית. ישנם יתרונות בריאותיים רבים, הן פיזיים והן נפשיים, הקשורים אליו. למרות הדעה הרווחת, אוננות אינה מובילה לבעיות בריאות נפשיות או פיזיות, כגון פוריות או תפקוד לקוי של זיקפה. חשוב לאנשים להבין את העובדות על פעילות זו ולא לפחד לחקור את גופם ואת ההנאה המינית שלהם.

בלוג סקס ויראלי מאמרים נוספים

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ויקיפדיה הפכה למקור המידע העיקרי עבור מיליוני אנשים. וכשמדובר בנושאים כמו סקס, זה לא יוצא מן הכלל. כפלטפורמה פתוחה המאפשרת שיתוף פעולה ותרומה, לוויקיפדיה יש פוטנציאל להיות משאב רב ערך למידע מדויק וכולל על מיניות האדם. עם זאת, בשל…

לפענח את הסודות: מדריך מקיף לכתיבה על סקס בוויקיפדיה

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

יחסי מין הם היבט בסיסי של יחסי אנוש וביטוי טבעי של משיכה ואהבה. זהו מעשה שנעשה משחר ומתמיד ויש לו ערכים תרבותיים, דתיים ורגשיים משמעותיים ליחידים ולחברות. עם זאת, למרות שכיחותו, יחסי מין הם עדיין נושא לטאבו ולעתים קרובות מוקפים במיתוסים, מידע שגוי ותפיסות…

יחסי מין: הבנת הקשר הפיזי והרגשי

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק

כאשר אנו שומעים את המילה "טנטרה", רבים מאיתנו עשויים מיד להעלות תמונות של מעשים מיניים ופרקטיקות אקזוטיות. עם זאת, טנטרה היא הרבה יותר מזה. זהו תרגול הוליסטי ורוחני שקיים כבר אלפי שנים, ושורשיו בהינדואיזם ובבודהיזם. טנטרה היא מילה בסנסקריט שפירושה "התרחבות" או "שחרור" ומטרתה…

לשחרר את כוחה של הטנטרה: לחקור את התרגול העתיק